اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۷۴۱

مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت رمضان

مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت رمضان
رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت از تشدید بازرسی‌ها بر اماکن تهیه و پخت مواد غذایی بویژه مراکز تهیه و توزیع آش و حلیم در ماه رمضان خبر داد.
۱۱:۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

مهندس غلامی با بیان اینکه در ماه رمضان بر مبنای سیاست‌های ابلاغی، فعالیت‌های مربوط به نظارت و کنترل‌های بهداشتی را در سراسر کشور تشدید می کنیم، اظهار کرد: این برنامه هر سال طی دستورالعملی ابلاغ میشود که امسال نیز با امضای معاونت بهداشت همانند گذشته و با عنوان مدیریت مهندسی بهداشت محیط در سلامت رمضان ابلاغ شده است.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، افزود: البته در طول سال نیز نظارت و بازرسی کل اماکن و مراکز انجام می‌شود،  اما در ماه رمضان علاوه بر مواردی که همیشه انجام می‌دهیم، فعالیت‌های خاصی که در حوزه پخت آش و حلیم هستند نیز کنترل می‌کنیم. ضمن اینکه بازرسی مشترک را نیز با اصناف و به ویژه اتحادیه‌ها داشتیم و امسال نیز تاکید کردیم این بازرسی مشترک را بیشتر کنیم.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت درباره مواردی که توسط این اداره کنترل می‌شود، گفت: بهداشت فردی کلیه افراد شاغل در محل که با مواد غذایی سر و کار دارند و مواد اولیه‌ای که برای تهیه آش و حلیم یا هر محصول غذایی دیگری،  مواردی هستند که ماموران ما به شدت آنها را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین